Roliga historier, tält som läcker in och MASSA REGN












Usch, det låter inte så kul.. Men så var det faktiskt. Vi cyklade till dalkarsberg vid halv ett tiden, vi tog några fika pauser och så kom vi fram runt kvart i tre. Vi va faktiskt ganska snabba för att haft motvind hela vägen +många långa uppförsbackar.

När vi kom fram var tälten redan uppsatta av håkan boman, tack till honom! Så vi gick runt och chillade och snackade i en timme ungefär, sen började det regna.. Vi satt inne i tältet nästan hela tiden, förutom när jag kissa, ungefär en gång i halvtimman?! :o Sen gjorde vi tacos och åt, skit gott vare.
 
Jag hade med mig mina högtalare till mobilen så jag och linn satt och dunkade musik och dansade runt, alla andra sjöng med och diggade. Tiden gick och vi låg och berättade roliga historier och lyssnade på musik, regnet ösade utanför. Sen var det dags att sova då, men de gick ju inge bra för johan hade trängt in sig på min och linns luftmadrass så jag höll på att ramla ner hela tiden.. Tältet läckte in hela tiden också, allting var blött redan på kvällen. Så vi låg där i tältet, dyngsura och skrattade åt allting hihi.

Sen efter ett tag somnade vi men allihopa vaknade igen vid klockan två av våran klassföreståndare Isabell snarkade som bara den, shit va högt det va! Då började vi prata om massa filmer. Vi pratade om skräckfilmer ett tag fast då blev jessica rädd så då va vi tvunga att prata om komedier ist. Vi somnade igen halv fem, sen vaknade vi klockan åtta och då "gick vi upp".
När vi vakna var ALLT blött, det fanns INGENTING som var torrt.
Vi åt frukost och sedan ringde vi våra föräldrar så dom fick hämta oss och ta med cyklarna på cykelställ.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0