Rädsla, sorg, gråt

Fyfan, känslorna bara skväller över.. Jag orkar inte med det här, det har gått för långt. Jag måste ta en paus, komma bort från verkligheten. Jag vill bort från världen, bort från livet, sudda ut allting och börja om på nytt. Jag vill inte finnas just nu, allt känns bara så himla värdelöst. Allting händer på en gång.. varför? Det är frågan som alltid kommer upp, varför varför varför?! Jag gråter, för jag är rädd. Jag gråter, för jag är ledsen. Jag gråter, för jag är rädd för att mista dig. Jag gråter, för jag inte orkar med. Min hjärna står still, vill bara stanna. Jag vill stanna i nuet, fast kanske inte? Spola tillbaka tiden till när man var barn, där vill jag stanna, alt var så bra då. Det är hemskt, livet är hemskt.
godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0