Jag har varit duktig!

(Bild från Body&Brain, i ♥ 9B!)

Ja, väldigt duktig måste jag få säga! :)
Jag har faktisk cyklat runt hela sjön, sen spelat brännboll och sist sprungit ca 8 km. Alltså 8 varv runt en del av norvalla. Just nu undrar ni säkert; eh, varför då?!
Jo, för vi hade tårtslaget idag och då deltar man i vissa delar som man skriver upp sig på. Man tjänar in poäng och dom som fick högs poäng får tårta! Det gick jävligt bra för klassen, man vad annars har man väntat sig, vi är ju 9B!

Jag skulle egentligen klippt gräset idag, men jag är helt slut i både kropp och sinne. Så jag har bara legat i soffan och chillat. Jag har sjukt ont i kroppen, jätte ont i höger höft! Nu ska jag duscha iaf, sen är det idol!
Puss på er :* ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0