Jag går och lägger mig tidigt

So what? I'm tierd.. Jag hatar när folk säger saker som:
Men va, ska du gå och lägga dig nu? .. hur gammal är du egentligen?

Eh? Är man äldre om man lägger sig senare eller? Jag tycker faktiskt det bara är töntigt att vara uppe onödigt länge på vardagar! Vissa behöver faktiskt få sin sömn i ett antal många timmar. T.ex jag, om inte jag får sova blir jag tjurig osv. +att jag sover så bra i min säng så jag vill hellst inte gå upp på morgona, jag vill mycket helldre krypa ner i min sköna säng igen och gömma mig under täcket. Haha, så kan det va ibland.



Var det bara jag som kollade på idol? :)
Dum fråga egentligen, hehe. Jag diggar Idol-Jon sjukt mycket faktiskt, han va ju hur skön som hellst!
Nu ska jag som sagt sova, puss godnatt:) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0