Hemma igen!



Jag kom hem igår klockan tio, helt slut var jag. Helgen har varit helt underbar!
Det finns mycket att berätta men det orkar jag inte göra just nu så jag kortfattar det med några ord så får ni väl tänka er in ;)

Stan, shopping, kondomer, kinamat, SNYGG SNYGG SNYGG, modellkillen, modevisning, pipande affärer, pojke med vapen, frågande folk, god mat, idol, sova hos några tilde känner, kort tagning vid vattenfall, liseberg, roliga speglar och glas man gick in i, snygg snygga killar, fusk i köer, turkar, rosa kaninöron, genom blöta i flumride, det ASLÄSKIGA spökhotellet som vi nästan dog i, avundsjuka på alla som vann m.m..

Jag kom hem igår kväll klockan tio drygt men då kunde jag inte blogga då.
Jag gick upp klockan sju imorse (!!!) och duschade, sen stack jag iväg till nora och tränade massa småbarn med Linn (gymnastik).

PUSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0