En fet jävla diss



Jag vill dissa!
och idag dissar jag just alla bussar.

Dom kommer alltid försent!

Dom är mongolida!

Dom har gått upp i priserna!

Det är oftast helt proppfullt eller så är det helt tomt.


Jag åker buss varje dag, till skolan, till kompisar, till stan, m.m.

T.ex idag, idag åkte jag buss 4 gånger?!
Till skolan, till tandläkarn, till träningen, hem efter träningen.

But I'm so fucking tierd to wait on those buses, why?!
För att jag kommer alltid försent när jag ska någonstans och busstiderna är perfekta så jag har lite tid över, men nej. Då är det ju klart att dom där jävla bussarna kommer försent! Minst 10 minuter försenade varenda gång!
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0