Assoow guh ;$


Nu har jah lixom köpwt idominsalvaah, guh va fjortiws assow ;$$
HAHAHAHH! skämt osido.

Jag var till skolsyster idag och kollade upp mina "sår" på läpparna, dom har varit såhär jätte torra och frasiga ett bra tag nu så jag va tvungen att kolla upp det. Hon rekomenderade en hud/läpp salva så efter skolan åkte jag och mamma och köpte de +idominsalva för att läpparna ska bli riktigt bra. (vi köpte idominsalva för de fuktar läpparna, inte för att jag är "fjortis" och tycker det är snyggt för de är det fan inte, bara äckligt! HAHAHAHH xd)

Bara så alla vet är jag emot överdrivna fjortisar med överdrivet med idomin salva på läpparna, jag tycker de bara är så himla äckligt! och att gå runt och va helt vit runt ögonen av kajal och ha brunkräm så det är världens rand, usch! :o

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0