Ännu en fis i universum

Ja, jag måste erkänna att min humor är sämst, men vadå det skadar ju ingen?! Haha.

Förlåt för urkass uppdatering, men jag kunde inte vara inne på datan igår för jag hade nämligen två stycken prov idag. Engelska prov och So prov. Jag gjorde engelska provet idag för jag var inte i skolan i fredags för jag var ledig (då gjorde de andra i min grupp prov). Engelska provet gick inte det bästa men so provet gick riktigt bra faktiskt förutom när jag kom till de tre sista frågorna (MVG frågorna) och jag upptäkte att jag hade jätte lite tid kvar! Så de sista frågorna fick jag korta ner lite.. Men vi får se!

Nu har jag bara en läxa kvar den här veckan, skönt :)



Sjukt söt bild måste jag säga, i love yah!

Kalla mig pluggis men ni kommer ångra er sen när jag är miljardär och ni jobbar på mcdonalds!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0