Felicia är gladare än gladast!

Nej jag ska faktiskt säga varför jag är så glad, haha.
Idag efter skolan åkte jag till farfar och farmor och hämtade mina saker, åkte hem och lämnade dom hos mig och sedan åkte jag till örebro till tandläkaren. Jag blev jätte glad efter tandläkar besöket för nästa gång ska jag ta bort hela skiten! men det var inte allt!

Efter tandläkaren åt jag på max och sen hämtade vi mamma och pappa på flygplatsen. Dom var helt gyllenbruna och snygga, jag är så himla avundsjuk just nu. (a)

Sen när vi kom hem fick jag lite presenter av dom.. :
Godis
Parfym
Playboy block
och sist men inte minst, det bästa av allt!
Playboy navelpiercing smycke!





Nu är jag jätte glad :DD
PUSS OCH GODNATT! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0