LOVE E.M.D!!!!!!!


HEJ GODINGAR,


Nu knackar snart helgen på dörren och den blir intensiv för Erik, Mattias och Danny kan jag meddela... Håll i hatten, här är schemat:


FREDAG 15 MAJ:
(ALLA TRE)
RIX FM-FESTIVAL i Kungsan
14:00 - Signering Lilla Scenen
19:00 - Showen startar - Stora scenen (E.M.D. uppträder senare delen av aftonen...!)


BILSIGNERINGAR I HELGEN:
MÖLLERGRUPPEN (Nytt namn på bilkedja!)


LÖRDAG 16 MAJ: (ALLA TRE)

13:00 Arver Strömledningsgatan 15, Västerås
16:00 ABg Persson Kungsgatan 103, Uppsala

SÖNDAG 17 MAJ - SPECIALARE PÅ FÖRMIDDAGEN DÄR KILLARNA BESÖKER VARSIN STAD:
11:30 Danny besöker Arver Katrineholm, Mejerigatan 10
11:30 Mattias besöker Arver Ringvägen 68, Köping
11:30 Erik besöker E.V Norrmans Värmlandsvägen 88, Karlskoga

Sen möts de upp i Örebro och Eskilstuna och gör dessa signeringar tillsammans: (ALLA TRE)
14:30 E.V. Norrmans Ozongatan 1, Örebro
16:30 Arver Mått Johanssonsväg 48, Eskilstuna

Killarna kör alltså en specialare på söndagen där de kör sitt "eget" material i dessa tre städer, och sen så sammanstrålar de i Örebro och Eskilstuna på eftermiddagen.


HOPPAS ATT NI ÄR MÅNGA SOM KAN KOMMA PÅ DESSA AKTIVITETER I HELGEN!

Varmt välkomna!


Kram,


JAG VA BARA TVUGNEN ATT LÄGGA IN DETTA INLÄGG FRÅN DERAS BLOGG!!!!!!!!!!!!!!!!!
GUD VA GLAD JAG ÄR!!!!!! JAG TROR INTE MAN KAN VARA MER LYCKLIG ÄN
VAD JAG ÄR JUST NU, JAG GRÅTER SERRIÖST!!!!!!
JAG ÄLSKAR MAMMA, PAPPA, TILDE, TIM OCH LINN!!!!!!
HELGEN KOMMER BLI BÄST!!!!!!!!!!!!!!!

LOVE /F♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

och linn

2009-05-14 @ 17:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0