Tårarna faller


Tårarna faller och jag kan inte kontrollera det. Jag har så mycket att tänka på just nu och jag vill bara flytta härifrån Nora till min bror just nu, jag trivs mycket bättre där. Varför ska du vara så svår? Varför ska allt vara så svårt? varför ska världen vara så grym ? Varför just mot mig?!

Du är så himla svår, du har så många humörsvängar.. Jag har alltid funnits där för dig men de verkar inte som om du finns här för mig längre. Jag är så himla trött på de, ni går hela tiden ifrån mig och struntar sedan i mig när jag går ifrån för jag inte orkar att gå bakom er mer, men ni bryr er ändå inte! ...

Jag vill flytta, nu på direkten. Jag orkar inte med Nora. Jag vill flytta långt bort, ända ner till Tim. Jag längtar tills jag börjar gymnasiet, då jävlar ska jag flytta!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack då ;(((

2009-05-13 @ 16:26:01
URL: http://wahlstedt3.blogg.se/
Postat av: Anonym

vännen. älskade underbara vän. jag kommer nog att ringa dig någon dag nu i veckan - eller komma o kidnappa med dig hit till kvänum <3

jag finns alltid här för dig, raring <3

2009-05-13 @ 20:08:28
Postat av: Anonym

tack då :( jaha så du vill flytta o glömma oss? tack...

2009-05-14 @ 17:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0