Svett, blod och tårar


Denna dagen kunde inte bli tråkigare. Inatt kunde jag knappt sova, låg och frös och sedan svettades som en galning. Jag vaknade flera gånger och kunde inte sova, jag fick ingen bra sömn. Sen klockan fya svettades jag som sjutton och kunde absolut inte sova så jag gick ner och tog en alvedon. Jag vakna även flera gånger på morgonen men det slutade med att de ringde. Jag mådde förfärligt dåligt ett tag, eller ska jag säga hela tiden..?

Varning för känsliga läsare..
Ett tag gick jag faktiskt ut och la mig mitt på gräsmattan och bara tog det lugnt, sen fick jag springa in akut för att jag var spyfärdig. Jag spydde nästan, de blev precis som "ett kärringstop" på en bil, jag fick kvävningar och försökte spy men det kom ingenting.

Jag har bara legat vid tvn och latat mig hela dagen, ingenting roligt på tv alls. Sedan kom mamma hem och vi åt mat, sen latade vi oss igen. När sedan pappa kom hem hade han med sig kebadrullar, bara två stycken för jag skulle bara ha en jätte liten bit men jag åt inte ens upp det. plus att han hade med sig lite naturgodis till mig för jag skulle bli lite gladare:)

Fy va tråkig min blogg är, jag tycker synd om de få personerna som läser den!

Kommentarer
Postat av: hemlig beundrare som inte bor i kvänum

i am in love with your bloggg!

2009-05-27 @ 21:04:30
Postat av: anonym

jag älskar också din blogg!

2009-05-28 @ 17:50:40
Postat av: anonym

jag älskar också din blogg!

2009-05-28 @ 18:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0