sssjuk!


gammal bild från 2005 :)

Ja, jag visste att det var på gång och nu slog det ut... Jag tog nyss tempen och gissa vad jag har? 39 graders feber, det känns ju lagom kul! Jag sitter här och ena sekunden svettas jag och andra sekunden fryser jag. Idag har jag druckit ett glas KOKHET chocklad, jag råka koka mjölken i micron och en varm kopp citron te. Jag har fortfarande skiiit ont i halsen när jag sväljer och i vissa stunder får jag plötslig "dödande" huvudvärk som går bort efter 5 sekunder. plus att mina köttlar fortfarande är ömma och svullna och jag är yr hela tiden! Så imorgon kommer jag stanna hemma från skolan.

Jag kände samma sak imorse när jag vaknade men den ända saken som fick mig att gå ändå var att jag hade biologiprov som jag måste göra och så har jag syslöjd så jag kunde göra klart mig klänning. Biologiprovet gick sådär, det kändes som jag bara skrev samma sak på varenda fråga, men men så gör det om man inte pluggar riktigt.. :/ som förväntat blev jag klar med min klänning på syslöjden, jag blev ganska nöjd men det blev något kort...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0