sommarlovet är på g!


Jag är alldeles påväg att bli sjuk, om jag inte är det redan... Mina lympköttlar är svullna och ömma, jag har ont i halsen, jag har ont i huvet och hela kroppen, jag är spänd i varenda muskel och jag är allmänt svag just nu. plus att jag är hur känslig som hellst, jag börja nyss böla för att jag inte hade pluggat så mycket.

Skolan rullade på som vanligt, och sista lektionen var syslöjd. JAG♥SYSLÖJD! Jag vet inte vad det är, men på något sätt älskar jag verkligen syslöjd. Jag älskar att sy, speciellt göra kläder! Kanske blir mitt framtids-yrke designer? :)

Sen åkte jag bussen hem och hoppade av på andra sidan vid skymhyttan för att hämta hem min cykel från busshållsplatsen. När jag kom hem var det tre stycker målare hemma hos oss, vi har hyrt dom för att måla huset, men tyvärr blev det någonting knäppt med deras budget så dom var tvugna att avbryta och åka hem.. Där försvann dom.
Eftermiddagen gick till för att plugga, jag har bioligiprov imorgon och jag kom på det igår. Sen på torsdag har jag kemiprov också men jag tror det är det sista provet före sommarlovet, så himla skönt! Imorgon ska vi kanske ha bad på idrotten, vi ska ialla fall vara på blåsut. Jag kan inte vara med på badet p.g.a förkylning, mens och navelpiercingen så jag hoppar över det, som tur var behövde man inte bada!:)

Det är inte många dagar kvar tills det är sommarlov heller! Det är bara några få arbetsdagar kvar och resten är bara lek. Jag taggar sommarlov!


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag taggar reunion!

ååååååååh!, sommar!

miss you babyy! <3<3

2009-05-26 @ 15:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0