Relax baby


Min älskade E.M.D. tröja på bild:)

Jag hade den i skolan idag tillsammans med mina mörka jeansleggins, men får inte tvätta tröjan för då gör autograferna bort! Så nu sitter den uppe på väggen , finfint! Jag satt även upp bilden på mig och Danny kramandes och en bild på E.M.D. alla tillsammans från i söndags. Ggaaaah jag tror jag är tokig, jag vill träffa dom nuuuuu, igeeeen!! I sommar måste jag åka på en till spelning, för det var UNDERBART i söndags!!! :'')

På onsdag slutar vi tidigt, 13.00, och på torsdag och fredag är vi lediga så jag och min familj åker ner till Mörrum för att träffa min bror på onsdag. Mamma och pappa kommer nog åka bort nån kväll och sova borta så jag och Tim blir ensamma hemma en kväll, heheh (;

Puss på alla från världens lyckligaste

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0