Mors dag ♥


Grattis på mors dag mamma, du är bäst jag älskar dig. :) ♥

Hon fick min fina blommbuket på morgonen som planerat, hon blev jätteglad. Jag var faktiskt tvugnen att fråga om hon blev överraskad och då sa hon ja men det tror jag inte på, haha! Vi åt frukost utomhus och jag fick äntligen dricka mitt oboyyyyy, mamma köpte de till mig igår. I am addicted to o´boy!

Efter frukosten hjälpte jag mamma att baka för mormor och morfar skulle komma ner på fika, jag stylade mina chockladdoppade jordgubbar jättefint på tallriken! Synd bara att jag inte tog kort på det.. :/ haha :) Jag fick igång min moped sen, den har krånglat lite och jag gillar det inte!! När motorn är kall startar den inte, men den här gången använde vi startgas. Vi spraya på startgasen innuti mopeden någonstanns och sedan provade vi att starta moppen och det gick! :) haha jag är inte bra på sånt här, jag vet iaf inte vad det heter. Jag fick reda på förra veckan att "kåpor" var plasten på moppen. Bra att veta!

När mormor och morfar äntligen hade åkt hoppade jag ner i poolen och svalkade av mig.
Jag vet att kanske några tycker det är konstigt med att jag som är sjuk och har feber badar i poolen. Men det är för att svalka av min kropp och sänka febern lite. Jag ligger ju inte i vattnet och plaskar runt och badar i en halvtimma, jag doppar mig bara till axlarna och de tar ju sin tid för det kalla vattnet stoppar. Sedan går jag upp och torkar bara.

Nu ska jag ta en alvedon och försöka friskna till lite. Idag hade jag 37,9 på morgonen, men våran termometer måste man lägga till +3 så jag hade 38,2. Jag tog nyss tempen innan jag duscha och då hade jag 38,5 = 38,8 graders feber.
Haha, hängde ni med? :s

JAG MÅSTE BLI FRISK TILLS TORSDAG!
Då är det klassens dagar och vi ska cykla till dalkarsberg och övernatta vid en sjö och sedan cykla tillbaka nästa dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0