Lyckat var ordet.

Jag kan inte sammafatta den sista tiden med något annat ord än lyckat. Min bror kom hem på torsdagen men jag fick inte träffa honom så mycket, jag sov inte henne en enda gad i helgen. Men de stunderna då jag fick träffa honom var otroligt roliga, har verkligen saknat honom! Valborg blev bra och vi strosade runt med folk och sedan sov jag tilde och linn hos min farmor och farfar i deras källare. Morgonen efter gick tilde och linn hem ganska tidigt, jag åkte hem senare på dagen, då blev de mat hos mormor och morfar och sedan blev det att åka in till nora och träffa girlsen. Tilde,Linn,Jossan och Elli tillbringade jag kvällen med. Vi var först i nora och sedan åkte vi hem till Elli och sov på hennes garage. Nästa morgon gick jag upp tidigt för min familj skulle varai wedevog klockan halv 12 för min bror skulle springa något löplopp. Han kom iaf 3a. Sen på eftermiddagen åkte jag in till nora och va på gårn sen sov jag hos farmor och farfar va. Lördag blev chill och sen på eftermiddagen/kvällen blev det innebandyavslutning med laget @ discobowling på strike. De gick inge bra för mig och de va int så jätte kul tycker jag.. ;(

Idag är det måndag mina kära vänner och idag var jag med Felicia och Carro, kul kul :)





Kommentarer
Postat av: Linn

kunde ha blivit lite mer lyckad ;)

2009-05-06 @ 18:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0