JAG ÄR VÄRLDENS LYCKLIGASTE


Ja, jag menar det verkligen! Den här dagen har gått till historia, jag har aldrig varit såhär lycklig faktiskt! Är det här den bästa dagen i mitt liv?:''D

Jag skulle blogga lite igår eftermiddag men mitt internet började cpa och datan stängdes av - ingenting sparades, *suck*. Igår kväll var jag alltså med mina tjejer och kollade på eurosioncontest. Sen låg vi uppe hela natten och levde livet helt enkelt. Vi sov tre timmar och sedan var vi uppe igen. Vi åkte till Örebro klockan elva idag, vi gick på stan och Linn shoppa lite och jag och tilde va smakråd eftersom vi inte hade med oss pengar.

Klockan rullade iväg mot ett tiden och mamma och pappa ringde oss för att kolla vart vi var och vart vi skulle bli hämtade för att sedan åka till Normans bil, där E.M.D senare skulle stå på scen. Vi bestämde plats och sedan åkte vi iväg. När vi kom fram till Normans bil fick vi reda på att E.M.D. var försenade allihopa, så vi fick vänta ganska länge men till slut kom Erik och i väntan på Danny och Mattias sjöng Erik sin låt - I can't say I'm sorry.

Erik är otroligt duktig på att sjunga måste jag säga! Jag beundrar honom verkligen.  Tillslut kom snyggingen Danny, då sjöng han en av sina låtar också - Tokyo.

När Mattias äntligen kommit började dom spela ihop. Det var otroligt måste jag säga, de finns ingenting som är bättre än dom! Dom har sådan charm och utstrålning så man kan inget annat än att bli alldeles varm i kroppen. Jag är ett stort fan av Danny, och gissa vad? Han sjöng och kollade rätt in i kameran/på mig och jag blev helt stum, haha efteråt jag bah: guuuuud han kollade på mig!

Jag älskar verkligen E.M.D. , deras röster är som gjutna i varandra och gaaaaaah i love them!

Efter spelningen blev det dags för signering, jag köpte en t-shirt som de alla signerade och dom pratade med dig och sa:

Erik och Mattias - Tjena snygging, hur är det?
Jag - Jodå de är bra, själv då?
Erik - Nice! Jodå det är härligt!

Jag gick vidare till Danny som stod vid ett annat litet bord och han signerade min tröja.

Danny - Hej sötnos, hur är läget?
Jag - haha hej de är bra.
Danny hade skrivit klart och jag vågade fråga:
Jag - Kan man få en kram då?
Danny - Självklart snygging! sa han och kramade om mig, gud va underbar han är !
Jag - Haha va söt du är!

HAHAH JAG ÄLSKAR DANNY :'DDDDDD<333333333333
JAG KAN INTE FATTA ATT JAG HAR TRÄFFAT DOM OCH TILL OCH MED KRAMAT DANNY! DET KÄNNS SÅ OVERKLIGT! FAST NU NÄR JAG TÄNKER PÅ DET BÖRJAR JAG GRÅTA AV GLÄDJETÅRAR, JAG HAR ALDRIG VARIT SÅHÄR GLAD!!
BÄSTA DAGEN I MITT LIV :'DDDDDDD<33333333333








det kommer fler klipp! youtube är bara så himla trögt för mig just nu!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0