I FEEL MUCH BETTER

Jag kunde sova inatt! Helt underbart var det! :') På morgonen åt vi frukost utomhus i värmen, vi satt vid bordet på gräsmattan mitt i solen och stekte. Jag satt mest och gämde mig för solen i början för jag var trött och jag frös lite men sen när jag lade bort filten märkte jag att det faktiskt var super varmt och skönt ute! Till frukost åt jag jordgubbar, mjölk och grädde... hehe, de var gott iaf för mig som älskar grädde och jordgubbar:)

Efter frukosten stack jag in och tog en dusch eftersom jag kände mig bättre och sedan åkte vi in till Nora. Min egentliga tanke med att åka in till Nora var att jag skulle köpa twister och mamma och pappa skulle köpa noraglass, och samtidigt som jag köper twister köper jag blommor till morsdag, men vadå?! Mamma och pappa ville inte ha noraglass och mamma skulle inte göra någonting i stan så hon stannade i bilen. Jag hade inga pengar på mig och pappa hade bara kontantkort, så han fick följa med mig.. Hur misstänkt är inte de? Iaf vi sticker till Kanan och just när vi skulle betala säger pappa:
- Jävla skit jag glömde plånboken i bilen! så springer han och hämtar den så jag får stå kvar där och se dum ut...

Han kommer tillbaka och betalar. Precis när vi är i närheten av bilen ringer pappa till mamma och säger:
- Blunda nu när vi kommer, blunda, bluuuuuuuuuuuunda... hur misstänksamt är inte det?

Vi åker iaf iväg och mamma såg inte min present, men jag tror inte hon kommer bli så överraskad imorgon om jag säger så.. vad tycker du?

Lyckas du gömma dina morsdags presenter för din mamma?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0