Fysprogramet


Idag tog jag mig tid att börja med fysprogramet som vi fick med från breddlägret med innebandyn förut. Jag styrke tränade och gjorde många övningar, sist sprang jag runt åkern och sista biten försökte jag spurta. Om jag fortsätter med det här kommer jag ha fin kropp i sommar(slipa bort mitt fett på magen och få starka armar), få bättre kondition och jag kommer bli mycket bättre i innebandyn.

Sedan ska jag hålla på med fysprogramet varje vecka och växla mellan:
- två gånger löpträning, en gång styrka
- en gång löpträning, två gånger styrka

Nu ska jag köra löpning två gånger denna vecka och styrka två gånger också. Imorgon ska jag kanske löpträna med therese, vi får se hur det blir. Annars måste jag plugga imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0