Frisk och kry igen!


Noway!
säger jag bara...
Jag vaknade imorse vid fem, jag låg och väntade på att mamma och pappa skulle gå upp så jag låg vaken och väntade i två timmar. Jag var otroligt törstig så när dom äntligen gick upp sa jag åt dom att hämta ett glas vatten åt mig, vadå lat? Mamma gick ner och fixade vatten och alvedon. Haha, jag gick faktiskt upp och kissade så de va lika bra att jag gick ner och drack mitt vatten.

Jag var extremt törstig men innan jag drack vattnet tog jag tempen, 40,2 GRADER PÅ MORGONEN DÅ MAN HAR LÄGST TEMP?! nej det här är absolut inte bra! jag tog alvedon och pratade med mamma och pappa, jag sa vad jag ville ha och vad jag var sugen på, så när dom slutade jobbet skulle dom köpa de till mig!! och de var bland annat : Fanta exotic, godisnappar, mer naturgodis m.m. haha!

När dom åkt lade jag mig i sängen och sov igen, och när jag precis somna ringde det... typiskt? Det var iaf min bror som ville prata med mamma eller pappa men när han hörde att jag var sjuk var han gudomligt snäll och sa att jag skulle krya på mig och han hoppades att jag mådde bättre sen, det värmde.♥

Den här gången när jag sov sov jag vääääldigt djupt, de ringde tusentals gånger och jag vakna av att mormor stod i mitt rum. Mamma och mormor hade ringt som galningar. De hade hört på nyheterna att en 15 årig tjej hade varit med på en olycka med sin moped på lillamonrakan - nora runt åtta tiden. Mormor tänkte att det kanske var jag som åkte till skolan ändå för att göra provet men såklart var det inte jag. Jag blev också skräckslagen när jag fick reda på de, för dom ända ssom jag känner som bor här och åker moppe är Jessica och Elli. Jag smsade dom och fick sedan svar av Elli:

Nej, nej ;) elin i våran klass...<3

STACKARS ELIN! jag finns som stöd för dig ska du veta! ♥

Resten av dagen rullade på, tv,tv,tv...
Mamma kom hem med allt jag ville ha, till och med jordgubbar:)

Tänk om allt hade varit som dominikanska, de finns inga sura miner för det!
I miss it babes!♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

hi babe!

jag saknar också dominiksnska, och jag har börjat drömma grymt mycket om det på nätterna! så sjukt läskigt - men dt är nog bara för att jag saknar det så jävla mycket... :(

<3<3<3<3

2009-05-29 @ 19:02:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0