Bort med dåliga vanor och börja med nya!

Nu blir det att börja med bättre vanor!
Saker jag som ska ändras:
*Ingen foundation
*Inget godis bara en gång i helgen
*Ingen chocklad
*Bara två glassar per vecka
*löp och styrketräna
*50 situps varje kväll
*Äta mycket frukt
*Sluta småäta

och mycket mer som jag inte kommer ihåg just nu, men bort med mina dåliga vanor och in med nya!
+att jag har dataförbud så jag kommer inte blogga så mycket framöver förutom när jag är i skolan någon gång. (:
nästa vecka ska jag börja käna pengar hemma också! Jag ska klippa gräset, jag får 50 kronor/h. Sen i sommar ska jag måla staketet vitt och de får jag också pengar för och mycket mer. Jag vill in och shoppa, jag vill ha några fina sommar kläder. Jag ska köpa färgglada linnen och tröjor, chinos, shorts, solglasögon m.m.

Vad tycker ni om det? Kommer jag klara mig som är så sockerberoende?
Jag hoppas det för jag måste börja med bättre vanor.


Kommentarer
Postat av: Linn

du kmr inte vilja va med mig i sommar...

2009-05-08 @ 13:02:59
Postat av: Anonym

hoppas det går bra:) bara du inte gör det för att bli smal, för du är fin som du är! (:

2009-05-09 @ 17:23:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0