Akut hemgång från mörrum!

I lördags morse vaknade vi av att de ringde och mamma svara:
- Hallå?

Sedan reste hon sig oss och sa välgigt högt/näst in till skrek:
- vad säger du?! vad har hänt?!

Mamma gav telefonen till pappa och sedan pratade dom en stund. Det var tydligen mormor som hade ringt, våran varmvättenberedare hade sprutat ut vatten och det var massa vatten på golvet, ungefär en centimeter i rummet. Pappa fick instruera mormor och morfar hur dom skulle få av vattnet och till sist gick det. Vi satt oss i bilen och åkte hem på direkten, men det var ingen fara längre. Vi ringde hem folk till vårat hus och de fixade alltihop.
De va sjukt tråkigt att vara tvugna att åka hem så tidigt ifrån Mörrum, jag ville så himla gärna stanna längre.

Vi kom hem prick klockan 17.00 och allt var som det skulle (som tur var hade allt gått bra). Jag och Tilde bestämde att vi skulle hitta på någonting på kvällen, så jag tog en dusch direkt. Efter duschen åkte jag in till Nora osminkad och skabbig som jag var för jag och Tilde skulle sola. Vi solade, köpte godis och dricka, skrattade, kollade på robinson och mycket mer den där kvällen. Jag sov hos Tilde och vi somna inte förens det nästan var morgon.
Det var synd att inte Linn kunde vara med, hon var på bröllop.


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag ville att ni skulle komma till miiiiiiig (L) men det smäller till sommar'n babe <3

2009-05-25 @ 15:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0