Våffeldagen.

Hejsan allihopa, idag är det onsdagen den 25 Mars - Våffeldagen.
Skolan va hyfsat okej, vi hade bad på idrotten och sedan på a-tiden hade jag innebandy. A-tiden var det roligaste på dagen, fast så lågt av alla killar att inte passa tjejer!! :'oo Vi är ca 4 tjejer och samanlagt är vi ca 50 stycken i gruppen...
Efter skolan åkte jag till farmor och farfar, där gjorde jag våfflor och sedan trixade jag lite med innebandyklubban i deras källare, jag börjar få in lite teknik trotts allt :')
Sen blev de innebandyträning och vad jag tycker så sög den. Det var inte roligt , de fanns ingen energi eller tempo alls!!

Jag har jätte ont i min ena stortå för jag har fått nageltrång.. usch de gör förjävligt ont ska ni veta! så det är anledningen till att jag går väldigt mycket innåt med fötterna just nu, jag vet inte varför men det gör ondare att gå normalt.

På påsklovet åker jag kanske till Sälen, hoppas de iaf! Vi står på kö för en stuga från lördag till måndag v.16 (början av mitt påsklov)




Kommentarer
Postat av: Anonym

sötnossötnossötnos!

nu mååste vi träffas snart - står inte ut längre i den här fuckat tråkiga hålan jag bor i! den tar kål på mig! KOM HIT NU ÄLSKLING!

<33333

2009-03-26 @ 16:37:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0