Huset vid sjön.

Dagen va ganska soft, men dryyyyyg enligt mig. Umgicks mest med Linn och Tilde, men med andra också. Vi fick gå ut promenad på so:n, vi promenerade runt å-promenaden. Efter skolan bestämde jag och Elli oss för att umgås lite och dricka smoothie, så det gjorde vi. Vi tog med oss smoothie:s upp på hennes garage och satt där och sjöng singstar, roligt roligt. Sedan trasska jag hem och då sa mamma att hon hade hittat ett hus utanför gyttorp ungefär, med sjötomt och allt. Vi gick upp och kollade på bilder på huset på datan och sedan kom pappa hem och vi bestämde oss för att köra förbi där och kolla. Huset verkade väldigt intressant och fint så det var bara att sätta sig i bilen och sedan åkte vi iväg. Huset låg i Älvlången och det tog ca 30 minuter att åka dit hemifrån oss. Huset låg precis vid vägen, så det borde låta väldigt mycket där. Om det inte hade gjort det skulle det vara mycket intressant.




Kommentarer
Postat av: Mimmi

Svar: Åh, tack detsamma!:) Allt bra?

2009-03-19 @ 19:49:03
URL: http://bubbelsnubbel.blogg.se/
Postat av: Anonym

ska ni flytta ? ;o

saknar min snyggprinsessaaa!

<33333333333333

2009-03-20 @ 17:40:47
Postat av: Fillan

nej dt ska vi inte :)

saknar dig med snygging!

<33333333333333333333

2009-03-20 @ 18:07:45
URL: http://fffeliciaannasofiawidstrm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0