Superglad tisdag men massa skratt!

Jag hann inte blogga igår, eller rättare sagt jag tror inte jag orkade.
Skolan var jätte rolig idag! Jippieee :D Idag var nästan alla trötta och jätte flumma kändes det som. Iaf jag, Tilde, Linn och Jessica m.m, vi gick runt och flamsade hela dagen, skit kul!  Vi hade biologiprov idag också och det kändes som om de gick skit bra! Efter skolan har jag bara tråkat, druckit smoothie, ätit kakor och kollat på världens bästa film! och då menar jag verkligen världens, jag har inte sett någon bättre. Den var så himla sorlig och romantisk och ja, den hade allt! Jag rekomenderar verkligen den här filmen, kolla på den! A walk to rememder.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0