Sommaren är äntligen påväg!

Igår kväll/natt ställde vi om alla klockor till sommartid, nu är sommaren snart här, vi får bara hoppas på att all snö smälter bort!
Jag är grymt shoppingsugen idag, men det ör dessvärre inte mamma. Jag ville åka in till marieberg med henne och köpa lite kläder och grejer men hon ville inte det.. Hela morgonen hade jag hållt på med att hjälpa till t-ex bädda sängen, tagit upp tvätten, vikt tvätten, tagit undan frukosten m.m. bara för att få åka in och shoppa. Sen när hon inte ville satt jag mig och tjura(som vanligt när jag inte får som jag vill!), då kom hon in i mitt rum och sa att vi kunde beställa den där bikinin jag ville ha på internet om jag ville, så då gjorde vi de. Vi beställde inte bara bikikin, jag beställde lite annat också.
2 bikini
1 par solglasögon
1 strandklänning

Gud vad jag längtar till sommaren.. Sol, bad, värme, det skulle verkligen sitta fint just nu! Igår vid frukosten pratade vi om resor, vi ska snart boka en till i höst antingen till Thailand eller någon annanstans. Det kommer inte alls bli lika roligt som vi hade i Dominikanska, för de finns inte lika mycket ungdommar oså där.. :(((((((( men men, de är nice.




Kommentarer
Postat av: Mimmi

svar: Vad härligt! med mig är det sådär, är förkyld men jag orkade med kvällen igår iaf :)

2009-03-29 @ 17:05:23
URL: http://bubbelsnubbel.blogg.se/
Postat av: Anonym

inget kommer nåågonsin slå dominikanska!

:''(

<3333333333

2009-03-29 @ 22:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0