snälla ta mig bort härifrån! ge mig värme!

Hejsan, eftersom det blev ett så kort inlägg förut så kommer ett till nu.
Som sagt var skolan inte ett dugg rolig alls, den var så himla dryg,fet och tråkig så det finns inte. Jag är riktigt trött sen helgen och jag behöver verkligen sova ut men det finns ignen tid till det.. +att min foundation är helt slut så jag måste gå utan det nu ett par dagar tills jag köpt en ny!!!!
katastrof!
träningen gick bra, vi spelade med/och mot några killar, jätte kul! jag gjorde 3 mål, *stolt*! Alla va jätte duktiga och jag tror nästan alla gjorde mål(vi va bara 5 st på träningen:s) ? fett nice tjejer!
Nu blir det iallafall ett efterlängtat besök i sängen för min del.




jag saknar dominikanska så himla mycket, jag hatar det här jävla skitvädret, jag vill ha sol och bad!!!!
jag har tänkt på dominikanska republiken sjukt mycket de senaste dagarna, jag saknar det som faan!
<33333333333333

Kommentarer
Postat av: A A N N I E M A T I L D A ♥

du med ! :D

2009-03-17 @ 19:40:35
URL: http://aanniematilda.blogg.se/
Postat av: Anonym

åhhh- den här förbannade kylan ! ;o

vi åker tillbaka. nu. bums!

<333333333333333

2009-03-20 @ 17:42:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0