Sjuk när man absolut inte vill vara sjuk...

Självklart! Ja det är ju såklart helt självklart att jag ska bli sjuk nu.. Nu när vi har prao-vecka och jag ska praoa på Babar i Nora måndag till fredag, men på fredag skulle hon på mässa så då skulle jag vara ledig. Det är en frisör, och i samma lokal jobbar en tjej med hudprodukter och smink m.m. så då skulle jag få varit med båda två, eftersom det inte finns så mycket att göra om man praoar hos en frisör, man får typ bara sopa bort hår ibland. Men då skulle jag fått vara med den andra tjejen också, och då skulle hon testa produkter på mig och så.
Fan! nu är jag riktigt sur just nu, jag vill inte vara sjuk! Jag vill precis ha ett sånnt här jobb också.. Men nu sitter jag här och är sjuk.

Jag kan inte prata, min hals gör jätte ont och jag kan inte svälja, jag kan inte äta och knappt dricka, jag hade hög feber förut, min näsa är helt tjock och jag kan knappt andas, jag fryser och jag snorar. Kan det bli värre?!




Kommentarer
Postat av: Egor

ååå jag sitter också hemma och är förkyld! Fy fan va det suger :(

2009-03-03 @ 14:25:25
URL: http://egorsamarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0