När väl vårkänslorna kommer fram kikar snöovädret in igen..

Just när man började få fram vårkänslor så kommer plötsligt vintern och snön tillbaka, skit också!
Jag har inte haft tid för att blogga så mycket, men helgen blev för största delen kanon! På fredagen var jag med Tilde efter skolan och hjälpte henne städa, sen var jag som sagt tvugnen att åka hem.
Lördagen blev bäst. Jag vaknade av att mormors hundar hoppade upp i min säng och slickade mig i ansiktet.. Haha, jag var med Tilde hela dagen och kollade innebandymatcher, sedan på kvällen kollade vi på Rockkarusellen (fast jag kolla mest på alla killar som var där!;o) och sen åkte jag hem vid halv nio.. Skönt att vara hemma, men skulle gärna velat stanna där längre men jag var tvungen att åka hem och packa inför breddlägret som var på söndagen.
Det blev att gå upp vid halv nio för att hinna göra iordning maten och packningen inför dagen, sedan åkte jag med pappa till vägen där mats hämtade mig med alla andra tjejer.
Dagen blev rolig, men jobbig(fysiskt). Vi gjorde olika övningar, beep-test och match. Kul att lära känna andra tjejer också. :) för min del gick det väl sådär mest åt det dåliga hållet, jag utmärkte mig inte om man säger så.. Vi fick tröjor och ett träningsprogram. Jag ska absolut följa träningsprogramet och jag ser fram emot det!

Idag är det måndag och vädret är uselt! Det snöar, uschhhhh!
Efter skolan åkte jag in till tandläkaren i Örebro och spännde tandställningen. Sen åkte jag hem och åt rostade mackor och smoothie, mums mums mums!!! Jag blev väldigt träningssugen så jag ringde morfar så han skjutsa in mig till träningen. Jag tänkte faktiskt hoppa över den idag eftersom jag var på breddlägret igår och jag var jätte trött i morse, men jag tränade enda! :)
Det blev en väldigt svettig och rolig träning, på bara 7 personer så Josef och Tor var med och spelade match med oss.








Skrivet måndag 23/4.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0