Mys-fredag

Äääääääntligen fredag säger jag bara!
Jag sitter just nu och kollar på lite gamla bilder, gud vad man saknar tiden,
då man kunde gå ut utan smink och skratta åt vad som hellst, tiden
då man inte blev mobbad, då man inte ens visste vad mobbing var.
Tiden då det var vi, Tilde, Elli, Jossan och jag. Helt underbart var de...
Jag saknar våran gamla klass otroligt mycket, jag önskar att vi kunde
fått gå kvar i den ända tills gymnasiet. vi har ju så grymt kul i den klassen!

idag är det mys-fredag och kvällen blir tillägnad åt att glo på lets dance finalen
med familjen och äta god mat och godis, myyys.

Vem vinner lets dance?
Laila eller Magnus - idol Laila eller muskel Magnus?
Är det en självklarhet att Laila vinner eller har Magnus en chans?
Spänningen stiger och nu är det bara 7 minuter kvar till Lets dance börjar. hahahah!




vill ha sommar, sol och blont hår!
haha det sista stämmer inte men jag saknar faktiskt det blonda :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0