Modellagentur.

Jag och mamma pratade lite om att jag vill bli modell m.m. Hon sa att när jag blir äldre (om några år när jag blir 16 typ när tandställningen är borta oså) ska jag åka in till en fotograf och ta bilder och sedan skicka in till en modellagentur och se om det kan fungera, jag har ett starkt intresse och vill gärna testa om de går!  men de är jag ju inte såklart ensam om, varenda tonårstjej vill ju de... Men vi ska iaf testa och se om det kan bli något bra svar. :)




bild: jag som modell i dominikanska, inte världens bästa bild men.. osminkad men glad! Det gick runt en massa fotografer på stranden och dom frågade folk om dom ville bli fotade. Senfick man gå till en fotoshop som fanns på hotellet och kolla på bilderna och sedan köpa om man ville ha någon. Jag köpte en bild, men jag tog en massa.
Förlåt för dålig bildkvalité, men tog bilden med min mobil. det kommer säkert en annan bild på samma kort sen i bättre kvalité :')
bara för jag saknar dominikanska republiken !<3:')

Kommentarer
Postat av: Anonym

du kommer att lyckas min skönhet!

& jag ångrar starkt att jag inte köpte några bilder i dr :/

<3

2009-03-20 @ 17:44:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0