Melodifestivalen blev en skam.

Herregud, vad tänker folket med? Det förstår jag inte riktigt, och det är inte bara jag som inte förstår det... Jag pratar förståss om melodifestivalen som var igår, det var helt kasst. Hur kunde en operasångare vinna? och snälla snälla komma tvåa? och EMD bara trea? Det är sjukt, jag ska inte kolla på Eurovision songcontest nu, det finns ingen anledning för nu kommer det bli jätte tråkigt.

1:A PLATS: MALENA ERNMAN - LA VOIX
helt sjukt! pinsamt är det!

2:A PLATS: CAROLINE AF UGGLA - SNÄLLA SNÄLLA
vad tänker folket med egentligen?!

3:E PLATS: E.M.D - BABY GOODBYE
dom skulle helt klart vunnit! vadfan är det med sverige?


Jag röstade minst 10 gånger på min mobil på E.M.D, och pappa lovade mig att rösta minst 10 gånger på dom också. Jag röstade samanlagt minst 20 gånger om inte mer på E.M.D och dom vann inte? Sverige har sjukt dålig musiksmak som röstar vidare nån jävla opera sångare till erurovision songcontest?!
BU FÖR SVERIGE!




Malena Ernman. - Melodifestivalen 2009 vinnare >.<'

Fråga: Vann rätt låt?

Kommentarer
Postat av: ab

emd , alcazar eller måns skulle ju ha vunnit om det inte var så att det var UPPTAGET på deras linjer ;SS

saknar diiiiigg <333333333

2009-03-15 @ 18:18:37
Postat av: jessica

äsh orka bry sig om vem som vann eller förlora pogramet suger ju endå.

2009-03-15 @ 18:56:53
URL: http://josselio.blogg.se/
Postat av: miriam

visst är det stört!

jag skulle rösta på EMD och det var upptaget hela tiden när jag försökte ringa!

2009-03-16 @ 10:35:20
URL: http://miriamlarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0