Jag hatar skräckisar!


Bild från Thailand 2006 :')

Dagen gick åt att åka runt i karlshamn till olika affärer för att köpa saker till kvällen m.m. På vägen tillbaka till Mörrum hyrde vi två filmer. Den ena hade jag sett och dt var Patrik 2,5 men mamma och pappa och bror ville se den så dom hyrde den och en skräckis. När vi kom till lägenheten kollade jag och tim på en tecknad film som han hade laddat ner xd sen åt vi mat samtidigt som vi kollade på Patrik 1,5. Nu kollar resten av familjen på skräckisen och jag vågar absolut inte kolla, jag är jätte skraj för sånt där. Jag sitter nu vid datorn som är nästan precis vid tvn med hörlurar till min mobil och lyssnar på hög musik så jag inte hör ljudet från tvn. Jag hatar verkligen skräckisar, jag får mardrömmar om jag kollar på någon, det är sant! Fast Wallander och Beck går bra ibland, men inte när man är ensam och så.. När jag var liten kollade jag på Mumiens återkomst och fick jätte många mardrömmar om just dom där skalbaggarna som kröp in i skinnet, sen dess har jag inte kollat på så många skräckisar haha. :)

Klockan är bara tio på kvällen och jag tycker det känns som om den är över tolv, jag är supertrött! Det är ovanligt för jag brukar vara jätte kvällspigg men morgontrött.

Puss på er! din.<3
//F.




Fråga: Brukar du vara rädd för att kolla på skräckfilmer?

Kommentarer
Postat av: V A N E S S A

Ja, jag kan drömma mardrömmar om dom dagarna efter :O

2009-03-06 @ 22:11:55
URL: http://vanessass.blogg.se/
Postat av: Sandra

Härlig bild. :)

2009-03-07 @ 11:59:29
URL: http://fourclover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0