Inställd tjejkväll.

Igår när jag åkte hem från Mörrum pratade jag, tilde, linn, jossan och elli om att ha en tjejkväll. Vi prata länge och kom inte framåt ett dugg haha. problemet var att vi inte hade någonstans att vara, därför blev det inte av något.
Vi böjade åka från Mörrum vid halv två någonting, och vi kom hem halv åtta. Ja, det är inte kul med sex timmars biltur, men så tur hade jag med mig min bärbara dvd så jag kollade på några filmer. :)

När vi kom hem kastade jag mig framför tvn och kollade på wipeout som började klockan åtta. Det är ett nytt program på 5:an , AS KUL! :D




Kommentarer
Postat av: Anonym

o så smsade du med mig !;DDDD

du är perfekt snyggginggggggggggggg!

<3333333333333333333333

2009-03-09 @ 15:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0