En prinsessas rum.





Igår var mamma i Örebro på Marieberg och kollade runt lite. Hon köpte hem vita gardiner och en jättegullig rosa lampa till mig. Det blev genast jättemysigt när hon satte upp de, tack mamsen! <3
Snart ska vi göra om mitt rum också, det ska bli så himla bra asså! Om jag övertalar mamma ska vi riva min garderob och fixa nån annan kanske. Vi ska tapetsera om väggarna och lägga in nytt rum också, en riktig uppfräshning ska det bli! Nya speglar och hyllor ska in också, jag kan inte vänta på att få börja! :'')
Snart ser det ut som ett prinsessrum här inne!



Skrivet igår.

Kommentarer
Postat av: Anonym

okej, jag måste bara erkänna att de fantastiskt snygga korten på väggen gör mig tårögd :''))

jag ska också göra om mitt rum o egentligen borde man väl ta ett kort från dominikanska o göra som en fondvägg? (a' ;D erkänn smart?!

saknar diiig <3333333333

2009-03-15 @ 18:22:54
Postat av: Fillan

ja dt skulle vara as snyggt!! :D<33

saknar dig med<333333333333333333

2009-03-15 @ 20:21:59
URL: http://fffeliciaannasofiawidstrm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0