Hemmafix.

Jag ställde alarmet igår på 20 över 6 för att jag skulle kolla om jag kunde gå på prao:n idag, men nej, det kunde jag inte... Igår kväll precis innan jag gick och la mig tog jag hostmedicin för jag hostade ibland, jag tog det för att inte hosta mer. Men så hela natten hostade jag konstant asså, jävla hostmedecin! Ska det inte hjälpa hostan och ta bort den istället? Jag började iaf hosta ännu mera av den.. Så jag gick inte till praoen för att mamma och pappa inte tyckte det som jag lät i natt, och för att jag fick jädrans ont i örat på morgonen.

Men idag har jag bara varit hemma, nästan. Jag somnade om sedan när jag gått och lagt mig när mamma och pappa hade åkt i morse och sen sov jag tills jag vakna. väcktes av att telefonen ringde, det var mamma. Jag svarade samtidigt som jag halvsov och sluddrade fram, jag sooover! Sen somna jag om men sen ringde telefonen igen och då var jag tvungen att gå upp. Jag gick ner och åt frukost, sen rullade dagen på. Vid 5 åkte jag, mamma och pappa in till farmor och farfar och firade farfar som fyller 70 år imorrn. Jag har inte så mycket mer att såga men, jag mår mycket bättre nu så jag tror jag ska gå på praon imorrn :)

Jo, förresten! nu är dt klart. nu sitter 3 afficher på väggen , en på danny och chace och två på dominikanska<3:)



Skrivet onsdag 4/3.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0