Frisör för en dag.

Okej, kanske inte så men prao för en dag då? :)
Imorse gick jag iallafall till praoen. Där fick jag sopa bort hår, tvätta kammar och borstar och diska färgskålar. Vi fikade och sedan åt vi mat. Det var lite långtråkigt men det var roligt ibland, fast jag skulle nog inte klara av dom jobbiga barnen.. :s :) Annars var det toppen, synd att jag bara kunde komma en dag! :)
Jag slutade klockan 4 då pappa kom och hämtade mig. Eftersom jag skulle vara ledig på fredag så tänkte vi åka ner till Tim för det var den ända helgen som passade för mamma och pappa, så nu är vi här! :)

Så igår när jag blev hämtad var det bara att åka hem och hämta väskorna, sen var det 5 timmars biltur som väntade. Jag tog med mig min bärbara dvd så jag kunde kolla på film så det inte blev föööör tråkigt. Jag kollade på två filmer: Meangirls och Tonårsliv.
När vi kom fram till Tim var klockan kvart över tio/halv elva någonting, då spelade vi gitarrhero och sen somnade vi.

Idag är det fredag och Tim är i skolan, mamma fixar här i lägenheen, pappa tvättar och jag sitter här. :)




:'''ooo
jag hittade en bild på Thibault på tims data, omg<3! :''')

Kommentarer
Postat av: Anonym

:(

himmel - stackars oss! bäst att vi kilar ner till paris på dirren ?

<333333333333333333333

2009-03-06 @ 18:43:32
Postat av: Fillan :D<3

haha jaa ! :')

<333333333333333333333333

2009-03-06 @ 21:08:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0