En regnig lördag i Mörrum.

Igår kväll när jag värmde vatten och gjorde honungsvatten av det hände det en liten olycka.. När tog med den kokheta koppen med till datan och så kom pappa och tog tag i min arm för att säga att jag skulle gå och lägga mig så jag skvätte ut kooooookhett vatten över hela mig nästan, aj som fan! Det brändes i händerna väldigt mycket men det gick över. Sedan somnade jag och imorse vaknade jag och mådde jätte bra. Det var den bästa natten på länge, jag hostade inte alls lika mycket och jag fick mycket sömn och fick sova ut.
Dagen har vi spenderat på att åka till Karlshamn och kika runt lite. Innan vi åkte dit kollade vi på en sjuk film som tim hade laddat ner på datan, hahah Sex drive hette den ;) den var rolig faktiskt! Det har regnat hela dagen och det har varit jätte tråkigt eftersom det är så fint här i Blekinge när det är sol.

Vi har nyss kollat på melodifestivalens andra chansen och jag tycker det är helt sjuuuukt hur man kan skjutsa vidare Carolin Af Uggla istället för Starpilots! Sarah down finer var bra att hon gick vidare, men "jurryns val" Sofia som sjöng på nått annat språk fattar jag inte alls att hon gjorde, hon sjöng ju inte ens på svenska som sagt. Det borde ju inte få vara med i melodifestivalen :o..  Aja, final nästa helg, heja EMD!



Fråga: Vilka blir dina favoriter i finalen i melodifestivalen?


Kommentarer
Postat av: V A N E S S A

Det är AGNES CARLSSON! :)

2009-03-07 @ 22:42:56
URL: http://vanessass.blogg.se/
Postat av: Sandra

vsg! :)

2009-03-08 @ 11:32:28
URL: http://fourclover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0