Efterlängtad klassträff på gång!

Här i veckan rammla det in ett brev till mig i brevlådan, jag flinade till för jag kände igen hándstilen och så stod det "Fillan Widström" på brevet. Jag tog tyvärr bort korten jag tog på kuveret. Jag öppnade det och jag blev inte förvånad direkt, men jätteglad! Jag ville ringa runt till alla kompisar och fråga om dom också fått det men det hade jag inte tid för, jag var tvungen att fixa mig till danskvällen. Det var en kallelse om en klassträff med min gamla klass. Det är helt självklart att jag ska gå på det, för jag älskar verkligen min gamla klass och jag saknar den mycket. Det ska bli jätte kul !




Kommentarer
Postat av: V A N E S S A

hihi najs :)

puss!

2009-03-13 @ 22:04:08
URL: http://vanessass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0