I can never get enough of you.



Yeu make me feel good.
Jag har inte bloggat på ett tag, har inte haft tillfälle för det bara. Veckan har rullat på som vanligt, och igår fick jag jätte stressigt att göra klart en hemkunskaps inlämningsuppgift till idag, men det blev klart i tid till slut. Efter skolan idag var jag med Tilde. Vi hade bestämt med Linn att vi skulle sola och sedan gå på går´n men det blev äldrade planer för då ringen mamma och säger att jag måste hem, fuck jag fick ju imorse!... Iaf, efter skolan följde jag med tilde hem, vi gjorde smoothie och prata, sedan gick vi upp och städade hennes rum för hon skulle inte få gå ut annars för tysken ska komma till henne ikväll (utbytesstudent på något sätt som ska bo där i en vecka). Sen var jag iaf tvungen att åka hem, *suck* men jag tvingade pappa att köpa godis, hyra film och köpa pizza till mig fast jag är endå inte nöjd.. Jag är fortfarande sur och jag fattar inte hur jag ska göra för att bli lite glad igen..

Morgondagens planer är att åka in till Lindesberg med Tilde, hämta mina grejer hos mitt ex Jonas och sedan kanske umgås med honom och äta pizza eller nått, jag har ingen aning! men vi ska iaf hämta mina grejer. Sen på söndag är de uttagning, jag är riktigt nervös!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ditt ex jonas?

nu miissade du att berätta något i dominikanksa va, va? ;)

eller var det jag som har glömt? ;ss

<333333333333333333333333

2009-03-24 @ 15:38:31
Postat av: Fillan

sv; haha men lilla amanda, det var i sommras! haha :)

<333333333333333333333

2009-03-24 @ 19:32:15
URL: http://fffeliciaannasofiawidstrm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0