30/6 -09

Tjena allihopa. Dagen har varit sådär, inte toppen kul direkt.. Jag började "sommarjobba" imorse, jag gick faktiskt upp halv nio och satte igång. Jag bärde in ved i ca 45 minuter, sen gick jag in och åt frukost och drack caffe latte, sen var jag så jädrans trött så jag lade mig i min säng och somnade på direkten.
Sen vaknade jag till lite när mamma och pappa sa att dom skulle åka till stan ett tag men sen somna jag igen. Jag vaknade inte fören min kusin Clara ringde och frågade när jag skulle komma till dom..

Vi bestämde oss efter maten att vi skulle åka till altorps ö i Nora, och sola, bada, spela minigolf osv. De var ganska tråk där.. Vi gjorde allt som bestämt och sedan åkte vi hem efter 7 någon gång.

Nu när jag är hemma har jag inte gjort ett skit, bara legat ner och läst en bok, kul liv jag har -.-' (:


Alex Pettyfer. Finns ingen snyggare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0