Sverige - england semifinal


Jag vet, nu sitter ni och tänker: Men va, hon är ju inte intresserad av fotboll?
Jo de är jag faktiskt visste.. När jag va liten provade jag att spela fotboll i ungefär en vecka, men jag tröttna och sluta för jag ville inte spela med 93or :$ Sen nu har jag fått tillbaka intresset lite, jag vill spela fotboll men jag får inte..

England fick in ett mål på sverige efter 53 sekunder, den sämsta starten för sverige! Sedan fick de in ett till mål på en hörna, sverige kunde inte stoppa det. Sedan fick england hörna igen och en av sveriges spelare fick bollen på sig så det blev självmål, 3-0 stod det nu...
Efter halvtid satsade sverige allt, Molins spelade fram till Marcus Berg som gjorde 3-1. Jag trodde det var kört just då, det hade gått 75 minuter men då satte Toivonen bollen rätt i mål med en frispark. Nu kunde dom kanske ta det! Sverige kvitterade när det var 9 minuter kvar. Det blev hörna och Söder klackade bollen till Berg som sparkar in bollen i mål, YES!
Det blev förlägning och sedan straffar. England satte 4 av 5 och Sverige gjorde samma sak. Sen missade sverige en straff och England tog hem vinsten och platsen i finalen.


Jag ville bara säga att England målvakt, Joe Hart är grymt snygg!!!!!!!!!!!!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0