Sunshine in the rain


Regn,
regn, regn, här regnar det för fullt! Kan ingen få stopp på det bara? Usch, jag hatar regn... Regn är deppväder och jag blir jämt ledsen av de, jag kan börja gråta för vad som hellst då.

Gårdagen blev rätt bra faktiskt. Det började med skolan och det var kanske inte det bästa om man säger så, massa bråk oså men vi löste det mesta igen.
Jag fick skjuts hem efter skolan av morfar, sen skulle jag egentligen färga mormors hår men jag var så trött så jag somna och mamma fick göra det ist. Senare på eftermiddagen/kvällen åkte jag in till Nora för att träffa Linn och Tilde, Tilde var inte klar med sitt rum när jag kom in så jag fick vara med Linn en stund innan Tilde var klar. Resten av kvällen tillbringades med Linn, Tilde och Andreas. Vi gick runt det mesta men sen satt vi oss och så gick vi ner till gårn ett tag. Kvällen började bra men slutade kanske inte så jättebra, de blev så konstigt. Sen gick jag hem till farmor och farfar och sov hos dom, det var gudomligt skönt, jag var jätte trött!

Dagens planer var att hitta på någonting med Tilde och Linn, men Tilde hade ont i huvet så hon kan inte vara med oss på dagen och Linn skulle duscha oså, men nu är hon förhoppningsvis klar. Så nu ska jag och Linn hitta på någonting och sedan på kvällen kommer nog Tilde vara med också. Sedan ska vi sova i farmor och farfars källare och ha lite kul.

Ha en bra dag alla sötnosar. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0