Special*

Ny design helt nu! Jag var lite trött på den andra och jag tyckte den här var så söt. :)
Ute skiner solen och det är verkligen toppenväder! Jag skulle egentligen åkt in till Nora
och bada med vänner osv, men... då är det ingen som vill/kan! Surt är det.
Så nu ska jag ta ut en madrass och lägga mig och steka i solen med kanske en bok
i handen. 

Dagens outfit:
t-shirt från Ginatricot
shorts från Ginatricot




Vi har nästan fått reda på vad det är för fel på morfar. Han fick en liten hjärtinfarkt men det är inte allt. Nu ska han in till Örebro lasarett och undersökas med någon kamera och kanske "spränga bort" någon blodklump som kanske har fastnat i något blodkärl. Hoppas de går bra och hoppas han blir bra snart. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0