SOMMAR&SOL


Sola, bada ute och grilla!
Det är niiiiiiiiiiiice väder ute och de är nu som man känner att det är sommarlov.
Gårdagen blev supernice! Först cyklade jag upp till mormor och käkade lunch, sen
cyklade jag tillbaka hem och klippte gräset. Precis när gräset var färdigklippt kom
Linn hem till mig. Solen sken och vi dunkade musik på hög grad så vi tog på oss
bikini och hoppade i poolen. Det var SVIIIIIIINKALLT i vattnet om jag får säga de själv.
Sen efter vi hade badat var vi som två djupfrysta julskinkor så vi hoppade in i duschen
och duschade tillsammans (A). Sen tog vi bussen in till Nora och var där hela kvällen,
vi tog kort vid kärleksudden och åt glass och massa. Sen kom Tilde men då var
Linn tvugnen att dra hem. Jag och Tilde var på stan och hängde runt, sen gick vi också
hem, jag sov hos farmor och farfar.

Nu på dagen gick jag, tim och farmor & farfar och åt på Baccus. Det smakade inte så gott
men det gick att äta. Sen var jag med Linn, Tilde skulle också vara med men hon packade istället.
Sen skulle Linn iväg och ta en spruta så jag gick tillbaka till farmor och farfar igen. Nu är hon här
igen och nu ska vi ut. ;D

TILDE RING SÅ FORT DU SER DET HÄR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Viktor

Tack Felicia, detsamma. Ska göra mitt bästa! :)

2009-06-17 @ 23:32:27
URL: http://viktorpiepenburg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0