Schteeeek


Gårdagen blev lite seg ibland men superbrabra, vi cykla runt på stan men sen satt vi stilla och asgarva ibland (haha de gjorde vi väl hela tiden men aa.) Sen tog jag sällskap med Mats hem till farmor och farfar. Jag kom hem halv tio idag, farmor och farfar skulle till uppsala nu så jag följde med en liten bit på vägen så jag kom hem. 

Det är underbart väder ute asså, det känns som jag är utomlands! Det är en otrolig värme i skuggan och i solen smälter man nästan bort, sånt här väder ska det vara hela sommaren! 

Ni hittar mig schtekandes på en madrass på gräsmattan med en bok i handen, njutandes av sommaren.
Jag längtar till västkusten v.28 och skåne v.30!
+att jag saknar min älskling otroligt mycket, kom hem nu! :(((<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

ni verkar klara er utan migg....



saknar er som fan ! menmen...



lskar dig!

2009-06-25 @ 19:49:59
URL: http://wahlstedt3.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0