Multisport


Då var denna dag avklarad, helt onödig dag egentligen. I morse ringde Tilde och sa att hon inte kunde vara med på multisport för hon var förkyld och hade ont i benet men johan ville fortfarande göra de så då fick jag leta upp någon annan att springa med. Linn ville inte heller, så då gav johan till förslag att min farfar skulle vara med (eftersom han är gammal lärare). Så jag ringde honom och han tackar ju aldrig nej. Vi fick starta efter mer än en timme efter dom första. De gick iaf bra och vi kom in i mål på bra tid. Vi kom tvåa i våran klass med bara några lärare före oss som va proffs(och dom satt upp banan och allt:o). Så jag fick två godispåsar idag igen:D Sen städa vi skåpen och kollade på bocy&brain film sen sluta vi. Jag har ont i hela kroppen och imorgon är det skolavslutning! Pusssss'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0