M I D S O M M A R

Nu är midsommar över, hoppas alla hade det bra.
På dagen åt jag mat och tårta med familjen och
mormor och morfar, sen på eftermiddagen åkte
jag in till Linn och va med henne hela kvällen.
Kvällen blev lyckad, men den hade även lite nackdelar.
Det slutade bra och så åkte jag hem till farmor och farfar
och sov där. Det var sjukt pinsamt, Tim, Oscar och Micke
sov i källaren och på morgonen väckte Tim mig och
så kollade jag upp så stod Micke där också, sen
började han försöka få in ett täcke under min säng.
Pinsaaaaamt! Nu har dom sätt en nyvaken felicia..
Sen fick jag stå och vänta på att Tim skulle bli klar,
och sen när vi skulle åka så hade han tydligen inte
med sig min hjälm. Så han frågade farfar om han hade
någon men han hade bara en gammal hockeyhjälm..
Men Tim tog på sig den ändå och så åkte vi iväg xddd
HAHHA, hoppas de inte var så många som såg oss!

Vi har ätit mat hos mormor och nu chillaeer jag vid datan och fixar naglarna.
Det kommer bilder från igår!
Pusss'



Kommentarer
Postat av: en beundrare som iiinte bor i kvänum !

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA den där hjälmen var sjuuuukt snygg ! xddddd

2009-06-21 @ 09:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0