Jag är rädd, jag är livrädd

Jag vill inte förlora dig, jag blev så jävla rädd och orolig imorse när mamma ringde så de finns inte. Direkt när mamma lade på luren började jag stört böla... Kl 11 ringde mamma och sa att morfar låg på akuten, hon trodde han hade fått hjärtinfark. Mamma hade gått från jobbet så hon och mormor kom hit och hämtade upp mig. Vi åkte in till akuten och träffade morfar. Han såg helt blek ut, helt förstörd. Han hade jätte ont i bröstet och ryggen (och nästan överallt) fastän han hade fått morfin. Läkarna hade inte hittat någonting men dom bestämde sig för att rönka så att de inte hade spruckit något blodkärl. Vi vet inte om det är allvarligt eller ej, men dom tror att de inte är de eller dom vet inte... Vi väntade i 2 timmar ungefär och sedan fick vi träffa honom igen. Den här gången var han på hjärtavdelningen, de hade inte varit någonting fel på rönken. De gjorde fortfarande ont fast han hade fått mer morfin. Sen kunde vi inte göra någonting mer så vi åkte hem... Vi ska åka tillbaka till honom i eftermiddag och se hur det har gått oså, om dom har hittat något fel. Han kommer nog få vara kvar där över natten så vi ska lämna lite nya kläder m.m.

Morfar jag älskar dig!♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

uschdå! :( hoppas att det blir bra igen och att det inte är något allvarligt.. <3

2009-06-22 @ 15:57:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0